У квітні 2011 року Центр "Флоренс" завершив роботу над виданням "Школи
соціальної реабілітації: вітчизняний та зарубіжний досвід". Методичний посібник містить інформацію про
соціально-психологічні та правові аспекти злочинності, її причини й наслідки.
Крім того, описані зміст, форми і методи роботи Комишуваської школи соціальної
реабілітації в контексті виховної, навчальної і трудової діяльності.
У роботі представлено закордонний
досвід організації закладів відкритого та закритого типів для підлітків-правопорушників
(на прикладі Канади). Розглянуто деякі форми і методи роботи у рамках
відновного правосуддя, які використовуються в зарубіжних країнах і є ефективними
для профілактики повторних злочинів.
Збірник містить методичні рекомендації щодо оптимізації
роботи шкіл соціальної реабілітації, зокрема: формування системного бачення
розвитку школи, пошук і розвиток ресурсів, згуртування колективу, підвищення кваліфікації
працівників школи.
Підготовка і написання методичного посібника стали
можливими завдяки співпраці з Комишуваською школою соціальної реабілітації та
Запорізьким національним технічним університетом (Інститутом управління та
права).
Ми вважаємо, що саме взаємодія різних структур і
соціальних інститутів у суспільстві може комплексно сприяти вирішенню проблем
підліткової злочинності та реалізації шляхів успішної профілактики злочинів.
Крім цього, взаємодія державних і громадських інститутів підвищує
відповідальність окремих людей, родин та сприяє формуванню громадянського
суспільства. Л.Романенкова
|